Zapisz się do newslettera i zyskaj 5% zniżki na pierwsze zakupy *

Reklamacje i zasady zwrotu

REKLAMACJE I ZASADY ZWROTU

REKLAMACJE 

Bardzo się staramy, żeby nasze produkty były jak najwyższej jakości, jednak nawet najlepszym zdarzają się czasem pomyłki. Grandzie – Bandzie też. Jeśli otrzymałaś niekompletną lub niewłaściwą przesyłkę, niepełnowartościowy produkt, podczas użytkowania ujawniły się wady produkcyjne – koniecznie napisz do nas na reklamacje@3kocieprzygody.pl. Aby usprawnić rozpatrzenie Twojej reklamacji, prosimy jeśli jest to możliwe o przesłanie opisu wady lub usterki oraz zdjęcia produktu – zapoznamy się z wiadomością i najszybciej jak będzie to możliwe rozwiążemy zgłoszony problem. 

Na wszystkie wiadomości odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Zwykle są to 1-2 dni robocze. W wyjątkowych przypadkach termin może ulec wydłużeniu, jednak na pewno otrzymasz od nas informację zwrotną do 14 dni od otrzymania przez nas Twojej wiadomości. 

3 kocie przygody_reklamacje

ZWROTY

W ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki masz prawo odstąpić od umowy i zwrócić zakupione produkty bez podania przyczyny. Produkty nie powinny nosić śladów użytkowania czy uszkodzeń. Prosimy o odpowiednie zabezpieczenie przesyłki zwrotnej, żeby zawartość nie uległa uszkodzeniu podczas transportu. W przypadku zniszczeń lub widocznych śladów użytkowania produktu, kwota zwrotu może zostać obniżona. 

Prawo zwrotu nie przysługuje Ci w przypadku zakupu: 

– produktów cyfrowych (e-booków, audiobooków, voucherów prezentowych) – podczas składania zamówienia prosimy o wyrażenie zgody na natychmiastowe dostarczenie treści i informujemy, że w ten sposób prawo odstąpienia od umowy zostaje utracone. 

– biletu na wydarzenie 

Jeśli planujesz dokonać zwrotu naszych produktów prosimy o poinformowanie nas o tym w dowolnej, dogodnej dla Ciebie formie. Możesz w tym celu skorzystać z formularza zwrotu, który dla Ciebie przygotowałyśmy. Znajdziesz go [TUTAJ]. Wypełniony i wydrukowany dokument możesz dołączyć do przesyłki zwrotnej. 

Nie jest to obowiązkowe, ale będzie nam bardzo miło, jeśli w formularzu podzielisz się z nami również przyczyną zwrotu – jest to dla nas cenna informacja, która pomoże nam w tworzeniu coraz lepszych produktów w przyszłości.  

Dane adresowe do zwrotu:  

IMKER 
ul. Szczebrzeska 55 
22-400 Zamość 

Tel. 731 493 233  

e-mail: reklamacje@3kocieprzygody.pl  

Pamiętaj, że w przypadku zwrotu koszty odesłania produktu leżą po Twojej stronie.  

Pieniądze zwracamy w tej samej formie, w której została dokonana płatność, może to potrwać do 14 dni od momentu dostarczenia do nas zwracanych produktów – czas ten może się wydłużyć w przypadku opóźnienia w zwrocie produktu.  

W przypadku płatności w placówce pocztowej nie mamy takiej możliwości, dlatego w takim przypadku prosimy Cię o zgodę na dokonanie przelewu i wskazanie numeru konta, na który powinien zostać zrealizowany zwrot.  

Wszystkie szczegóły dotyczące reklamacji i zwrotów znajdziesz również w regulaminie sklepu (§ 5 i § 6)

pl_PLPolish