Zapisz się do newslettera i zyskaj 5% zniżki na pierwsze zakupy *

FAQ

FAQ/Najczęściej zadawane pytania

Można sprawdzić aktualny status zamówienia w zakładce “Moje zamówienia” na “Moje konto”.

Po dokonaniu zakupu i jego opłaceniu zamówienie zostanie przekazane do naszego magazynu. Jest to czas kompletowania, pakowania itp. W tym czasie w zakładce “Moje zamówienia” zamówienie jest oznaczone jako “w trakcie realizacji”. Przetwarzanie w magazynie trwa zazwyczaj jeden do dwóch dni.

Jak tylko nasz  magazyn  przekaże paczkę spedytorowi, status w “Moich zamówieniach” zmieni się na “Wysłane”. W tym momencie otrzymasz od nas e-mail, w którym będzie również dostęp do śledzenia przesyłki.

Z zasady dostawa przesyłki zajmuje od 1 do 3 dni roboczych, w zależności od wybranej opcji dostawy.

W okresie premier nowych produktów lub w trakcie wyprzedaży wysyłka może się wydłużyć o kilka dni.

Można sprawdzić aktualny status zamówienia w zakładce “Moje zamówienia” na “Moje konto”.

Po dokonaniu zakupu i jego opłaceniu zamówienie zostanie przekazane do naszego magazynu. Jest to czas kompletowania, pakowania itp. W tym czasie w zakładce “Moje zamówienia” zamówienie jest oznaczone jako “w trakcie realizacji”. Przetwarzanie w magazynie trwa zazwyczaj jeden do dwóch dni.

Jak tylko nasz magazyn przekaże paczkę spedytorowi, status w “Moich zamówieniach” zmieni się na “Wysłane”. W tym momencie otrzymasz od nas e-mail, w którym będzie również dostęp do śledzenia przesyłki.

Z zasady dostawa przesyłki zajmuje od 1 do 3 dni roboczych, w zależności od wybranej opcji dostawy.

W okresie premier nowych produktów lub w trakcie wyprzedaży wysyłka może się wydłużyć o kilka dni.

Dostęp do zakupionych produktów elektronicznych otrzymujesz natychmiast po opłaceniu zamówienia.

Link do pobrania produktu elektronicznego wysyłamy na e-mail podany w czasie składania zamówienia dlatego ważne abyś sprawdził jego poprawność przy składaniu zamówienia.

Zdarza się, że e-mail z linkiem wpadnie do zakładki z ofertami lub do spamu, więc warto tam też zajrzeć.

Jeśli mimo wszystko nadal nie masz od nas wiadomości z linkiem, napisz do nas na sklep@3kocieprzygody.pl

Wysyłka dla zamówień o wartości minimum 250 zł. jest bezpłatna.  Koszt dostawy dla zamówień poniżej 250 zł zależy od wyboru dostawcy. Szczegółową informację znajdziesz [TUTAJ].

Dostawy są możliwe tylko na terenie Polski.

Nie stosujemy rabatu dla nowych klientów. Mamy specjalny rabat powitalny dla czytelników naszego VIP Newslettera. Skorzystanie z rabatu jest możliwe tylko wówczas jeżeli zapiszesz się na VIP Newslettera.

Jeśli już wcześniej byłeś zapisany na VIP Newslettera i wypisałeś się, lub nie czytałeś naszych newsletterów i zostałeś wypisany to, nasz system nie traktuje Ciebie jako nowego czytelnika. Dlatego skorzystanie z rabatu jest niemożliwe.

Jeśli jeszcze nie zapisałeś się na VIP Neslettera a chciałbyś otrzymywać od nas informacje o promocjach, wyprzedażach oraz inne treści dotyczące kotów wystarczy, że się zapiszesz. Po potwierdzeniu twojego e-maila otrzymasz kod rabatowy uprawniający do wykorzystania przy pierwszym składanym zamówieniu.  

Na obecną chwilę NIE ale pracujemy na tym.

Na obecną chwilę dostępne są „Szybkie płatności Przelewy24”.

Możesz zrobić przelew bezpośrednio na nasze konto:

Santander Bank Polska S.A.: 50 1090 2590 0000 0001 4659 8398
ATET KIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Marszałkowska 115 lok 362; 01-102 Warszawa

W tytule przelewu prosimy o wpisanie: „numeru zamówienia”

Przelew musi zawierać również Twoje imię, nazwisko i pełny adres (ulica, numer mieszkania, kod i miasto).

Na wpłatę czekamy 4 dni. Po tym czasie zamówienie zostaje automatycznie anulowane. 

W przypadku produktów limitowanych lub w okresie promocji czas ten skraca się do 2 dni, po których nieopłacone zamówienie zostaje anulowane.

Koniecznie prześlij nam potwierdzenie przelewu. Jest nam ono niezbędne aby wstrzymać anulowanie zamówienia oraz do rozpoczęcia realizacji Twojego zamówienia.

Tak. Powiadom nas o tym niezwłocznie, pisząc na adres sklep@3kocieprzygody.pl i podaj właściwe dane.

Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta: +48 731 493 233 od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00. Możliwy jest również kontakt za pośrednictwem poczty e-mail: sklep@3kocieprzygody.pl

Tak, możesz zwrócić każdy produkt fizyczny w ciągu 14 dni, pod warunkiem, że nie był on używany.

Aby odstąpić od umowy zakupu należy wypełnić formularz dostępny pod adresem https://3kocieprzygody.pl/formularz-zwrotu i odesłać go razem z produktem oraz dowodem zakupu na adres:

IMKER
ul. Szczebrzeska 55
22-400 Zamość

Koszty odesłania zwracanego produktu są po twojej stronie.

Natychmiast po otrzymaniu zwrotu otrzymasz e-mailem potwierdzenie jego odbioru. Kwota zwrotu za zwrócone artykuły zostanie automatycznie przelana w ciągu 14 dni na podane w formularzu konto.

Jeśli otrzymałeś wadliwy produkt, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta: +48 731 493 233 od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00.

Możliwy jest również kontakt za pośrednictwem poczty e-mail: reklamacje@3kocieprzygody.pl.

Aby usprawnić rozpatrzenie Twojej reklamacji, prosimy jeśli jest to możliwe o przesłanie opisu wady lub usterki oraz zdjęcia produktu.

Należy odesłać je na adres:

IMKER 
ul. Szczebrzeska 55 
22-400 Zamość 

Przed wysłaniem wadliwego lub uszkodzonego artykułu prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta: +48 731 493 233 od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00 lub za pośrednictwem poczty e-mail:reklamacje@3kocieprzygody.pl.

Jeśli reklamacja zostanie uznana otrzymasz potwierdzenie odbioru zwrotu towarów e-mailem. W razie nieuznania reklamacji prześlemy towar z powrotem wraz z odpowiednim wyjaśnieniem i informacjami.

Przy niektórych produktach w naszym sklepie dostępna jest na życzenie opcja „zapakuj ten produkt”. Jeśli ją wybierzesz, Twój produkt zostanie zapakowany w ozdobny papier i przewiązany wstążką.

Pamiętaj, że wybierając takie pakowanie przy kilku produktach ze swojego koszyka, każdy z nich zostanie spakowany osobno.

W przypadku niektórych zestawów również jest dostępna taka opcja, ale nie jest ona równoznaczna z ozdobnym pakowaniem wszystkich produktów wchodzących w jego skład. W opisie danego zestawu znajdziesz informację, który jego element ma możliwość zapakowania na prezent.

Nie znalazłaś odpowiedzi na swoje pytanie? Skorzystaj z formularza lub napisz do nas na sklep@3kocieprzygody.pl

pl_PLPolish